tisdag 1 april 2008

Första scrapträffen i HighCoastScrap föreningen!


Först av allt... TACK alla som kommenterar! Det värmer gott!


I kväll har vi haft första träffen i HighCoastScrap och Stämpelförening! Jättetrevligt och kul att träffa både "gamla" och nya scrappare! Tack för fikat Elsa och Gulli!!
Varje månad finns skisser på hemsidan och jag tyckte det passade bra att göra ett kort efter Annas skiss (så jag slapp ta med så mycket saker då jag inte fått min nya väskan än;)) Tack Anna! Här är skissen och resultatet! Har använt Grunge Board till hjärtan och cirkeln. Kallan kommer från Pysselpassion.






Tack för besöket!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett helt fantastiskt kort, Biggan o TACK själv för en jättekul kväll!
Kram, HelenaN

Anonym sa...

Jag smyger här dagligen och hämtar inspiration.. dina kort är annorlunda och bland de läckraste jag sett!!

Vad ROLIGT med en förening inom hobbyn.. nu blev jag nästan lite avundsjuk :o)

Varma hälsningar
Ulrica

Dani sa...

Oj va fint kort, har nu suttit och tittat på det ett tag nu ;-)

Dani