måndag 27 juli 2009

Förena nytta med nöje!






Jag beundrar alla som är duktiga på att altra saker! Önskar jag kunde men jag är ju en mera jordnära typ så jag tänker alltid på hur det ska kunna användas! Det får inte stå ut för mycket... inte vara för ljusa färger så det blir skitigt osv. Så när jag hittade den här asken hos AltheasMix tyckte jag det var perfekt! Den innehåller Kom-ihåg-lappar och det behöver man ju!! :) Sen är jag ju så "förälskad" i det här papperet så det blev ett självklart val! Swirlen är en BossCut die och den söta nallen (med tatueringen :) kommer från Bildmålarna och de finns hos Mita på AltheasMix! Tycker själv att den blev ganska mysig, eller..är jag okritisk kanske?!

Tack för besöket!

10 kommentarer:

erica sa...

Du är absolut inte okritisk...den är helt underbar! Jag älskar att altra saker men är oxå lite praktisk som du så jag vill gärna att det har en funktion oxå. Det här är ju perfekt =D.

Jag är lite dålig på att lämna spår här i bloggen men är inne så gott som varje dag och tycker att allt du gör är fantastiskt fint! Bara så att du vet ;D.

Nina sa...

Ack vilken söt ask! Tänk om man kunde komma på sådär fina grejer. Jag ägnade lite tid åt kortmakar-blog-hoppning (är det ett ord?) och hamnade här hos dig. Är själv en glad amatör på området så jag lär mig gärna av de som kan mer.

Jag återkommer definitivt!

kram!

Nina

linaliten sa...

Vilken underbar ask! Den kommer verkligen lysa upp ditt skrivbord eller var du nu väljer att ha den! :)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Asken år såååå fin!! Jag har själv börjat fundera på att komplettera min nya pysselhörna med altrade nyttosaker! Det är ju superbra inspiration, att ha altrade nyttosaker runt sig när man skapar.

Du ska helt klart var anöjd med asken, den är superfin!!

Therése sa...

Verkligen jättefin!! Tycker du ska vara mycket nöjd med din altrade ask! =)

Monica sa...

Riktigt fin ask :-) Gillar hur du fått allt att smälta samman så fint! :-)

Hanna sa...

Wow, asken är verkligen supersnygg! Läckra färger och massa söta detaljer.
Tänk om man kunde altra så snygga askar!
Försökte för ett tag sedan, men nej, det gick bara inte!
Ha det bra!
Kramar från Hanna

Kari sa...

Å, så lekker eske! Alt du lager blir så delikat!

Dawn B. sa...

I have seen you use this little tatooed bear before. What a sweet box. It will hold some great treasures. Another lovely project.

Tussemaja sa...

Jättefin ask! Och man får tycka om det man själv gör! :)