söndag 13 september 2009

Heldag med pyssel på Bruksgodset!




Tillbringade hela gårdagen på Bruksgodset med pysselvänner i HighCoastScrap! Jättetrevlig dag med god mat och möjligheter att prova på andra hantverk. Jag valde en workshop med blomsterbindning som Linda höll i, lyckades, till min förvåning ;),göra en blomsteruppsättning (se fotot ovan) och en krans med lingonris och rönnbär!

Fick även några kort gjorda, bl.a detta med kork! Papper, kork och hampasnören från AltheasMix.

Trevlig söndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åter igen ett mycket tilltalande kort.Det motivet med vasen/urnorna är en av mina favoriterna i din samling.Jätte fint!!
Iréne

Hanna sa...

Hej!

Åh, än en gång har du gjort ett otroligt kort, vännen!
Stilrent, underbart och läckert!
Du är grymt duktig!
Ha det bra,
stora kramar från Hanna

Lena sa...

Oh, vad roligt med en pysseldag, blomuppsättningen blev ju kanonfin!

Kan du skicka fotot med E o K utanför kyrkan?

Kram lena

Hanna sa...

Hej igen!

du har en award att hämta inne hos mig. :o)
Kram,
Hanna

Anonym sa...

Försökte att skriva ett mail till dig, men din gamla mailadress verkar inte funka längre. Har du kvar min privata? Skulle ha behövt byta några ord med dig.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1536551