fredag 20 maj 2011

Utmaning här på bloggen - STUDENT 2011!

Ta chansen och delta i denna utmaning och få möjlighet att vinna ett av tre fina hemliga priser från AltheasMix!!
"Sjung om studentens lyckliga dar", skapa ett kort, presentask,tag 
osv. som kan ges till en nybakad student eller till annan examen!

Det skulle vara kul om du ville delta! Utmaningen pågår fram till 31 maj då tre vinnare kommer att lottas ut! Lägg upp ditt alster på din blogg eller annat ställe och länka dit här nedanför (vid den blå grodan). Du får en lott för varje bidrag så du kan öka dina chanser genom att delta med flera bidrag! Har du ingen blogg kan du maila mig ett foto av ditt alster,  birgited@gmail.com,  så lägger jag upp den!

Här kommer mina studentkort med material från AltheasMix!

Här jag använt de nya Cherry Lynn Designs diesen och studentmössan




Här nedan kan du länka ditt bidrag!
1. Lägg upp ditt bidrag i din blogg!
2.Klicka på "grodan" Add your link
3. Kopiera adressen till ditt blogginlägg och klistra in vid URL
4. Skriv ditt namn
5. Skriv din mailadress, den syns inte!
6. Tryck på "Next step" och välj den bild du vill ska visas här nedan!

Tacksam om du länkar till denna utmaningen på din blogg också!


15 kommentarer:

Katarina sa...

Vilka underbara studentkort, gillade dem jättemycket. Liftvarning. Ha en skön söndag. Kram Katarina

Nina sa...

Sådana härliga studentkort,super fina. Ha en fortsatt bra dag. Kram Nina

Anita/AniLi sa...

Mycket fina studentkort! Ska försöka vara med på denna utmaning, har ingen student detta år, men nästa år! Och det skadar ju inte att vara ute i god tid!!
Kram
//Anita

Anonym sa...

Vilka snygga och inspirerande studentkort du har gjort!
kram
Lena

Britt-Marie sa...

Studentkorten är fantastiskt fina - helt underbara!!!

Lene sa...

Underbara studentkort!
Ska göra ett inspirationskort idag!
kram lene

Carina sa...

JJättefina kort:)

Lena sa...

Helt underbara studentkort du har gjort. Kram Lena

Annelie sa...

Väldigt fina studentkort!
Kram Annelie

Outi sa...

Supersnygga studentkort! Här fanns verkligen inspiration att hämta :) Få se nu vad man kan hitta på...

Kram, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com

Lena B E sa...

Åh vilka superfina studentkort!! :)
Verkligen inspirerande.
Jag har gjort ett också, lägger ut det i min blogg under dagen.
Men jag behöver väl inte lägga in det i den blå grodan va?
Det blir ju lite utanför tävlingen.
Kramar från Lena

Lindha sa...

Vilka fina kort du har gjort!
Jag har snöat in på studentkort för tillfället, så den här utmaningen passar mig utmärkt!

Har lagt upp mina kort via blå grodan.

Kram Lindha

Anonym sa...

Jag blev inspirerad av dom fina studentkorten. Så nu har jag lagt med ett bidrag i din utmaning.
Ha en skön söndag!
/Carina A

Annacarin sa...

Hejsan!
Fina studentkort du gjort!!
Och vilken kul tävling!!
Klart att jag vill vara med. Jag kan bara inte lägga upp fler än en bild... ser ju att andra har gjort det! när jag klickar på grodan står det bara att min länk redan är med!? Jag har två kort till utlagda på min blogg... hur ska jag göra?
Tack för en kul utmaning och tävling!
Ha det gott.
Annacarin

Marita Johansson sa...

Wow så många jättefina studentkort ni har fått till tävlingen.
Önskar alla lycka till.
Kramisar