söndag 4 augusti 2013

Papper och Punchar

Det är min tur att blogga i Pysslotekets Inspirationsblogg idag! Sommaren och lovet lider mot sitt slut och hösten närmar sig med alla vackra och varma färger!! Jag har blivit helt förälskad i de nya pappren från KaiserCraft!! Helt underbara!

På dessa kort har jag använt dessa:  
De cardstock jag använt är:  Bazzill - Smoothies - Straw och Bazzill craft

Jag gillar retrostanserna, alltid användbara och tidlösa!! Tre storlekar har jag använt: 

Utöver detta har jag använt Paper Pen Cream och textstämplar Vilda stamps.








På det här sista kortet har jag skapat "Falsk embossing" genom att stansa ut blommorna och limma fast på cardstocken.





3 kommentarer:

Anneke sa...

What a lovely colours you have used.
Its so nice the brouw and yhe white.
It inspires me, usualy I use vanilla cardstok with brouwn, but this looks really nice. Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Katja/MezzaNotte sa...

Snygga! Tänkte dyka ner i mina spillpapper- så detta är perfekt inspiration. Liftar gärna dina kort! ;)
Kram Katja

Daria sa...

These are lovely. I love the papers you used to give such a natural, earthy look. Thank you for sharing.