besökare

söndag 2 februari 2014

CAS(E) this Sketch #62


My card for the sketch on CAS(E) this Sketch´s blog!

I used the flower border from "Rose edging", Penny Black

the sentiment from "From the heart", Penny Black


Here´s the Sketch!


Thanks





9 kommentarer:

Gabi sa...

Ich finde deine Werke ganz toll. Du triffst voll meinen Geschmack, daher habe ich dich auch auf meinem Blog gestellt. Ich habe eine Frage an dich. Auf was für einem Papier arbeitest du? Ist es Aquarellpapier, wenn ja welche Stärke? Über eine Antwort würde ich mich freuen. Danke.
Liebe Grüße Gabi

Gabi sa...

Ich finde deine Werke ganz toll. Du triffst voll meinen Geschmack, daher habe ich dich auch auf meinem Blog gestellt. Ich habe eine Frage an dich. Auf was für einem Papier arbeitest du? Ist es Aquarellpapier, wenn ja welche Stärke? Über eine Antwort würde ich mich freuen. Danke.
Liebe Grüße Gabi

Astrid Maclean sa...

Fabulous! Love your card, - great interpretation of the sketch!!

Vivienne Holden sa...

Another amazing card Birgit! LOVE the way you blended the colours.xxx

Gabby sa...

Lovely card, Birgit! Beautiful flowers and nice use of the sketch. I adore the new PB floral border set and it is also on my wish list. :)

annekescardart sa...

This looks so fresh. Love this card. Anneke.

Jen W. sa...

Gorgeous! Love the popped up flowers and inked edges. A mini work of art as always! Thanks for playing along with CAS(E) This Sketch this week!

donna mikasa sa...

This is so pretty, Birgit! Love the colors and the dimension on the flowers.

Leigh Penner sa...

Oh, this is lovely! And that sentiment is gorgeous!