tisdag 30 oktober 2007

Nostalgi på flera plan..



Ja det kanske är tecken på åldrande när man börjar bli nostalgisk även när man tillverkar kort..;) Tänker på växthuseffekten och minns de kalla stjärnklara kvällarna från min barndom när jag gjorde kortet med Tilda med lyktan!


Andra kortet kom till när jag gick och nynnade på "A kiss is still a kiss" från filmen Casablanca med Humphrey Bogart...en helt underbar scen där pianisten spelar och luften vibrerar...;) Har "tillverkat" pianotangenterna av pappersspill och blomman kommer från Alota.
Tack för titten!


4 kommentarer:

Petraso sa...

Krakilerings lack på tagenterna????

såååååååååååååå snyggt blir helt tossig!!!!!! så fint

Anonym sa...

Tack för länken hit! :) Har spanat på dina kort länge, du är jätteduktig verkligen! Lägger till dig i rss-läsaren så jag ser när du uppdaterar.

netha sa...

Poppar in från Easer och bara njuter.
Du tillhör de som verkligen gör kort i min smak, inte bara använder de vanliga trista stämplarna som förekommer på alla kort.
Kanon, hit skall jag komma ofta för lite inspiration.
Tack för titten.

Anonym sa...

Underbara kort! Du är så fiffig så det är inte sant, idén med pianotangenterna är helt suveräna.
Kram Eva