söndag 18 oktober 2009

HighCoastScraps pysselträff









Känner mig lite mör efter en hel helg med pyssel...men så kul vi haft! Det har fungerat jättebra tycker jag och deltagarna är så kreativa så man tappar andan! Vi hade massor med utmaningar och tävlingar med priser från scrapbutiker i hela Sverige! Efter att vi städat och packat ihop känns det nästan vemodigt men vi är redan på gång med planeringen av en ny träff...;)

Jag deltog i några utmaningar och vann en deltävling där man skulle inspireras av Höga Kusten. (de nedersta korten) Fjälltoppen från Alota Rubberstamps.
Det bidrag jag trots allt var mest nöjd med var en altrad tändsticksask (översta bilderna) i en alter tävling (trots att det är ju inte riktigt är min grej)..men det blev inget pris :)

Ha en bra vecka!

6 kommentarer:

Theresia sa...

Kortet är verkligen fint med den lilla björken i förgrunden!
Du har så mycket fint i din blogg!!
Theresia

Monica sa...

Förstår att du vann med det nedersta kortet, så otroligt vackert! Gillar hur verkligt det blev med barken på :-) Riktigt snyggt!! Fast alla va ju jättefina :-)

Mita sa...

Du vinner hos mig;) Såååå fina alster. Låter som en toppenhelg!
Kram Mita

Tin sa...

Underbar tändsticksask!!!! Höga kustenkortet är ju helt fantastiskt! Vart får du alla härliga ideer ifrån??? :D Kram Tin

Laila sa...

Sitter här och bara njuter som vanligt... Du är makalös!

ScrapMi@ sa...

Jättefina alster Biggan....Du är en konstnär och dom är ännu finare IRL eftersom jag hade förmånen att få se dem IRL i helgen.

Stor ELOGE till Dej och pysselkommitén som lagt ner så mycket jobb för att än en gång arrangerat en proffsig pysselträff!!!

Tusen TACK!!!!
Kram//Mia