lördag 6 september 2008

Fest i kväll!


I kväll är det den årliga åkarfesten här i stan´och man behöver numera en halv dag för att komma i stämning och förbereda sig!

Vet inte om ni såg en kommentar från Nils, en f.d. elev, som är pojkvän till Blondinbella, som kommenterade förra kortet , "du måste vara mer personlig på bloggen"... Han var här igår kväll och vi hade livliga diskussioner om bloggarnas innehåll och syften! Hans blogg är en av Sveriges mest lästa och även om en stor del beror på att han är Blondinbellas pojkvän så attraheras tydligen många av denna typ av blogg.

Jag tycker att det är spännande med bloggar som är ärliga och skapar tankar och debatt men jag kan inte förstå hur man står ut med elaka kommentarer osv. Ännu mindre förstår jag varför man skriver dem...

Annat är det med pysselbloggar där man suttit i timmar och målat, klippt och klistrat...och blir överlycklig över varje besök och kommentar! :)))


Plockade fram Easers "Ugglan Rut" i dag som får stå för visheten i denna hysteriska värld!


Tack för besöket!


5 kommentarer:

Zarah sa...

Smaken är som baken - jag föredrar avgjort din blogg framför offentliga dagböcker, så att säga. Dessutom är jag mycket mer intresserad av dina vackra kort än jag är av mode och prylar.

(Och detta är alltså inte riktat till en person, iom att jag varken läst den här Nils blogg, eller hans flickväns dito - utan bara en ren reflektion över de olika typerna av bloggar som finns. :))

Muffin sa...

Vilket fantastiskt fint kort!!

Anonym sa...

Hej hopp vännen o vilken underbart kort du gjort :D
Många cyber-kramar från en dunderförkyld
HelenaN

Gårdsromantik sa...

Så spännande - skall genast kolla in på hans blogg!

Hälsningar Maud

Anonym sa...

Så sant som det är sagt, de där hysteribloggarna går mig helt förbi... medan en trevlig pysselblogg som din får mig att dregla och beskåda i timmar!