tisdag 23 september 2008

Svar på frågor


Tycker det är så svårt att veta var man ska svara på frågor i bloggen! Ska man gå in och kommentera i frågeställarens blogg eller ska man svara i samma inlägg?? Nu svarar jag på två frågor som ställts gårdagens inlägg här i alla fall! Först av allt, TACK alla som kommenterar!!

Chruss! Stämpeln du frågade om är från Serendipity

Sofi_79! Jag använder olika sätt att måla beroende på motiv och vilka nyanser jag vill ha! Använder Promakers och MPC teknik när jag vill ha färgglatt även om jag tycker det blir lite platt och "livlöst"..;) Distresser och akvarellfärger tycker jag ger det vackraste och mest nyansrika resultatet men det tar ju längre tid och det märks ju att man är amatör! Men med träning blir man förhoppningsvis bättre!

Har jobbat idag, då jag var feberfri i morse ,men det känns att man blir tröttare än vanligt. Har gjort ett litet enkelt kort med "falskt silke", man limmar på ihopknycklat silkespapper .


Tack för titten och Petraso för styrkekramen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

HA! Du är väl KNAPPAST någon amatör! :D

Anonym sa...

Jag håller verkligen med Evelina, jag skulle kalla dig väldigt profsig!! Underbara kort och en stor inspirationskälla.

Anonym sa...

Jag brukar svara på frågor när jag besöker den som har frågat om det, alternativt som du gjorde, skriver ett inlägg med svar på frågorna!
Jättefina kort som vanligt! =)

Sofi_79 sa...

Jag är tacksam för ditt svar. Och ser inte heller dig som någon amatör. Dina kort är helt underbara. Skönt att du mår bättre med. =)