onsdag 20 augusti 2008

Har kommit igång på jobbet!



Efter en lång sommarledighet är jag på gång igen på jobbet! Riktigt kul att planera och fixa inför att eleverna ska komma! Det är liksom ett helt annan jobb utan elever. Pysslar när jag kommer hem ...har bl.a gjort scrappade visitkort som du kan se om tittar in på Stämpelgårdens blogg!

Datorn är på "antivirusbehandling" i Umeå...längtar efter den!
Visar ett kort med en "hemmagjord" blomma och ett annat med en stämpel från Pysselpassions förra höstkollektion.


Tack för besöket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir alltid lika glad när jag tittar in på (eller i ) din blogg.Den källa till inspiration som du hittat och öser ur verkar vara outtömlig. Dagens kort var så fina så,den sortens blomma har jag liftat i min tillverkning.Jag tror alltid det finns en liten bit av dig i mina kort.Tack ,till min inspirationskälla. Irene

Annica H sa...

Fina kort! Jag gillar speciellt det övre! Det föll mig verkligen "på läppen". Har du stansat ut blommor i papperet?
Eftersom du inspirerar mig så mycket, så har du två utmärkelser att hämta i min blogg!
"Slit dem med hälsan!"

Anonym sa...

Datorn är klar.

mvh Petter