söndag 24 augusti 2008

Söndag



En riktigt skön söndag med lite pyssel och stök. Vi har ju en Scrap- och stämpelförening här i stan´, HighCoastSrap, och vi planerar en stor pysselträff 11-12 oktober! Vi håller på att ragga sponsorer till tävlingar/utmaningar och jag förundras över hur trevliga och positiva scrapbutiksinnehavare är! En stor eloge till dem!

Jag visar upp två kort som verkligen är olika! Ett i mina älsklingsfärger med Pysselmyrans stämpel (och Easers cirkel) och det andra ett "Girl Power" kort med en söting från Alota, där jag bytt Stålmannen S:et mot Batmanloggan!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kortet "Girl Power" är ju bara för underbart!!!!

Anonym sa...

Girl Power-kortet är så snyggt.

Anonym sa...

De är finna båda korten...

SmilynStef sa...

What gorgeous cards ... I really love the super hero one.

Anonym sa...

Häftigt!!! Du överaskar helatiden!

Fightern sa...

Hej! Första kommentaren. Allt är bra med mig. Dina kort ja.... vilken fantasi du har! Du förvånar mig hela tiden. :-)

Anonym sa...

Undrar hur man gör för att komma in på Tips Teknik och Idéer för kortmakeri (godkännande krävs )! Du kan maila mig på l.lofgren@hotmail.com

Anonym sa...

Det är favoritfärger hos mig också, som vanligt ett helt ljuvligt kort! :-)