söndag 17 augusti 2008

Jag avskyr virus i alla former!!!!


Vet inte om någon tycker det varit lugnt här i helgen...men jag har fått virus i datorn!! Hur mycket som helst och precis som inom sjukvården kan man inget göra! Bara att vänta på att äldsta sonen ska räcka ut sin läkande hand...

Sitter nu på en annan dator och ber en stilla bön att den inte blir smittad!

Första dagen på jobbet bestod i en pedagogisk utflykt i naturen, väldigt trevligt och vädret var perfekt!

Visar ett kort med halv pärlor från Stämpelgården, tänk vad många det finns i en ask!


Tack för titten!

15 kommentarer:

Kicki sa...

Ja, usch för virus!!

Men DU, vad otroligt mycket fint du har gjort sen jag var in sist!!

Det sista är väl alldeles för UNDERBART!!

Såg ett kort med hÄngelflickan med blomma, kortet gick i rött och hade vita blommor. Nyfiken vad du använt för textcirkel?

kramis
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Ammi sa...

Vilka underbara kort du gör, blir alltid lika inspirerad och imponerad av dig...har länkat till dig från min blogg, hoppas att det är ok, annars hojta till på mig:-) mvh Ammi

Kicki sa...

Biggan!!
Jag har ngt åt dig i min blogg!!

kramis
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Petraso sa...

Virus det har jag med fått fast i kroppen.....

Annica H sa...

Virus är en vederstyggelse! Både i datorn och i kroppen! Hoppas att det löser sig fort! :)
Visst är det härligt med halvpärlor? De passar till nästan allt!

Anonym sa...

Vilket otroligt vackert kort.
Kram
MalinH

ChowG sa...

Hejsan!
Jag måste bara säga, vilka underbara kort du gör. De är otroligt inspirerande. Är själv ganska nybörjare fortfarande på det här med kort. Skulle vilja sitt mer med det men har inte den tiden, tyvärr.
Tack för inspirationen...

Teres sa...

Ja fy för virus. Själv har jag drabbats av ett förkylningsvirus som man kan vänta ut. Tyvär är det ju inte så med data virus.

Väldigt snyggt kort som du uppdaterat med!

Anonym sa...

Mycket läckert kort!!!

Unknown sa...

Oj vilket snyggt kort!!! Mjuka fina färger & ett snyggt upplägg me like!

Anonym sa...

Vilka kort - dom är så stilrena och vackra!

Cicci sa...

Huga för virus.
Helt fantastiskt kort. Sååå snyggt!

Carina sa...

Underbara saker du gör!! Roligt att titta runt i din blogg!!

Anonym sa...

japp fröken jag har skrivit värre fel.....*asgarv*

Muffin sa...

Åh, vilket vackert kort!