söndag 31 augusti 2008

Sista augusti


Soligt och klart i luften! Förhoppningsvis ska min tvätt från igår bli torr! Ibland blir jag så trött på alla dekorationer, kort blir lätt "överbelastade" och man blir nästan yr av att titta på dem! Så idag visar jag två enkla/rena kort.

Fick ett DT paket från Stämpelgården i förra veckan och där fanns bl.a underbart vackra hörnstämplar (kostar bara 25 kr för två olika!!) som jag använt på "Grattis"kortet. Embossat den i vitt och texten är QK Abigail.

På det andra kortet har jag låtit den söta tjejen som leker med bilar(!) riktigt komma i blickpunkten! Stämpeln från Alota.


Trevlig söndag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan hålla med dig om att ibland blir det bara för mycket.det är det enkla som är det svåra/fina.mycket fina kort.Jag har precis kommit hem från en kurs där vi bl.a talade om hur vi tilltalar och bemöter flickor och pojkar i ord och handling så ditt kort föll in i rätt tid.
hälsningar Irene

Cicci sa...

Du är bara så himla duktig och uppfinningsrik. Jag blir så inspirerad av det du gör.

Petraso sa...

Gillar sömmar och embossing!!!!
hm ska nog försöka pyssla i morgon kväll

dpkennedy sa...

These are both beautiful! I love the flower used in the letters on the first card, and the little boy on the second one is so cute! Great designs!