tisdag 12 augusti 2008

Lite höst i luften


I morse var det dimma och man kände att hösten är på väg! Mina nytvättade kläder har hängt ute i två dagar nu...Gjorde undan lite bokföringsjobb på förmiddagen och sen lunch med S. Vi gick sedan och tittade på Ecco Homo utställningen...intressanta bilder med detaljer som S var duktig på att upptäcka! Synd att vi människor ska ha så svårt att förstå och respektera att vi är olika i många avseenden!


Ett riktigt höstkort visar jag idag! Blir nästan glad över att det är höst så att jag får vältra mig i mina jordfärger! :))


Tack för titten!

6 kommentarer:

Gunilla sa...

OJ!!! Nog för att du alltid gör vackra kort men detta.... WOW!!

Petraso sa...

ecco homo ställs den ut ännu??? Såg den när den premiär visades och dem måste ju har varit 96-97???
underbar!!!!!

Kan skryta med att Elisabeth fotat mig i en konstallation med 2 killar för ett stort repotage i röda korsets ungdomstidning som hon och "tror det var hennes tjej" bodil gjorde 95.... Inte så avancerat men otroligt fin bild och repotage om oss 3.....

höst är det och regn...blev så blött på cykeln hem i dag.....

Petraso sa...

Blev så till mig av utställningen..

kortet var ju Fantastiskt!!!!som alltid!!!!

Anonym sa...

Oh vilket härligt höstkort! Två dagar på jobbet, har scrappat matsedeln idag...

Anonym sa...

härliga höst! njuter avd en och alla dina kort!

Anonym sa...

Inte bara jag som älskar hösten och dess färger! Ljuvligt kort...som alltid!